მოსწავლეებმა საკუთარი გამოცდილებიდან კონფლიქტური სიტუაციები გაიხსენეს; იმსჯელეს გამომწვევ მიზეზებზე, შეაფასეს საკუთარი საქციელი, ისაუბრეს შეიძლებოდა თუ არა კონფლიქტის თავიდან აცილება და რა გზებისთვის უნდა მიემართათ საამისოდ. სკოლის აღსაზრდელები საბოლოოდ მივიდნენ დასკვნამდე, რომ დადებითი ემოციები კონფლიქტურ სიტუაციებს აგვარებს.
მთავარი გვერდი იხილეთ შემდეგ ბმულზე: http://kutaisis36skola.blogspot.com/
Страницы
- მთავარი
- სკოლა
- მნიშვნელოვანი
- სკოლის დოკუმენტაცია
- თვითმმართველობა
- პროექტები
- სკოლის, მოსწავლეთა მიღწევები
- კომპლექსური დავალებები/ღია გაკვეთილები
- პროფორიენტაციის გაკვეთილები
- კონფერენციები
- გაკვეთილები
- პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევები
- უფასო წრე სკოლაში
- რესურსები
- ციფრული სკოლა
- სკოლის კურიკულუმი
- სხვადასხვა ღონისძიებები
- გამოკითხვები
Friday, May 14, 2021
დადებითი ემოციების სკივრი
ქალაქ ქუთაისის N36 საჯარო სკოლა ახალი სკოლის მოდელის პროექტის ფარგლებში ემოციური ინტელექტის განვითარების კუთხით მუშაობას აგრძელებს.მე-4დ კლასში დამრიგებლის, ირმა კოჭბიანის მიერ განხორციელებული აქტივობის მიზანი მოსწავლეებისთვის ბრაზით, იმედგაცრუებითა და მარტოობით გამოწვეული ემოციების მართვის სწავლება იყო. პედაგოგმა სკოლის აღსაზრდელებს აუხსნა, რომ დეპრესიით, ბრაზით ან თანატოლებთან კონფლიქტით წარმატებას ვერ მიაღწევენ.
მოსწავლეებმა საკუთარი გამოცდილებიდან კონფლიქტური სიტუაციები გაიხსენეს; იმსჯელეს გამომწვევ მიზეზებზე, შეაფასეს საკუთარი საქციელი, ისაუბრეს შეიძლებოდა თუ არა კონფლიქტის თავიდან აცილება და რა გზებისთვის უნდა მიემართათ საამისოდ. სკოლის აღსაზრდელები საბოლოოდ მივიდნენ დასკვნამდე, რომ დადებითი ემოციები კონფლიქტურ სიტუაციებს აგვარებს.
მოსწავლეებმა საკუთარი გამოცდილებიდან კონფლიქტური სიტუაციები გაიხსენეს; იმსჯელეს გამომწვევ მიზეზებზე, შეაფასეს საკუთარი საქციელი, ისაუბრეს შეიძლებოდა თუ არა კონფლიქტის თავიდან აცილება და რა გზებისთვის უნდა მიემართათ საამისოდ. სკოლის აღსაზრდელები საბოლოოდ მივიდნენ დასკვნამდე, რომ დადებითი ემოციები კონფლიქტურ სიტუაციებს აგვარებს.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment