ყოველ ხუთშაბათს 1 საათზე მიმდინარეობს მეცადინეობა სპორტულ წრეზე ფრენბურთში ვაჟებისათვის. პედაგოგი კახაბერ ტყეშელაშვილი. მასში გაწევრიანებულია 16 მოსწავლე.
პირველ შეხვედრაზე 3 ოქტომბერს მოსწავლეები გაეცვნენ მუშაობის მიზანს, ვისაუბრეთ მოლოდინებზე, ფრებბურთის მოკლე ისტორიაზე და შევეხეთ თავდასხმაში
თამაშის ტექნიკის მნიშვნელობას.ფრენბურთის თამაშის ტექნიკა მოიაზრებს შემდეგს:
მე-2 შეხვედრა შედგა 10 ოქტომბერს,მხოლოდ 2 მოსწავლე არ მესწრებოდა ავადმყოფობის გამო, ვისაუბრეთ და გავიხსენეთ წინა გაკვეთილზე განხილული თემები თამაშის ტექნიკაზე და ვისაუბრეთ გადაადგილებებზე.
მე-3 შეხვედრაზე 17 ოქტომბერს ბურთის ფლობის ტექნიკაზე გვქონდა მეცადინეობა, სისწრაფეზე და მოქნილობაზე .
მე-4 შეხვედრა ჩატარდა 24 ოქტომბერს ჩაწოდებებზე.
.
31 ოქტომბერს შედგა მე-5 შეხვედრა და მოსწავლეები გაეცვნენ გადაცემებსა და თავდასხმით დარტყმებს.
მორიგი შეხვედრა შედგა 7 ნოემბერს . განვიხილეთ ბურთის მიღება და ბლოკის გაკეთება, დაცვაში მობილიზება და სტრატეგიების შემუშავება.
14 ნოემბრის თემა იყო დგომების და გადაადგილებების შესწავლა და ვარჯიშები
პირველ შეხვედრაზე 3 ოქტომბერს მოსწავლეები გაეცვნენ მუშაობის მიზანს, ვისაუბრეთ მოლოდინებზე, ფრებბურთის მოკლე ისტორიაზე და შევეხეთ თავდასხმაში
თამაშის ტექნიკის მნიშვნელობას.ფრენბურთის თამაშის ტექნიკა მოიაზრებს შემდეგს:
- თავდასხმაში თამაშის ტექნიკა
- გადაადგილებები
- ბურთის ფლობის ტექნიკა
- ჩაწოდებები
- ბურთის ჩაწოდების ვარჯიშები
- დგომების და გადაადგილების შესწავლა
- ვარჯიშები
- ბლოკირების ვარჯიშები
მე-2 შეხვედრა შედგა 10 ოქტომბერს,მხოლოდ 2 მოსწავლე არ მესწრებოდა ავადმყოფობის გამო, ვისაუბრეთ და გავიხსენეთ წინა გაკვეთილზე განხილული თემები თამაშის ტექნიკაზე და ვისაუბრეთ გადაადგილებებზე.
მე-3 შეხვედრაზე 17 ოქტომბერს ბურთის ფლობის ტექნიკაზე გვქონდა მეცადინეობა, სისწრაფეზე და მოქნილობაზე .
მე-4 შეხვედრა ჩატარდა 24 ოქტომბერს ჩაწოდებებზე.
.
31 ოქტომბერს შედგა მე-5 შეხვედრა და მოსწავლეები გაეცვნენ გადაცემებსა და თავდასხმით დარტყმებს.
მორიგი შეხვედრა შედგა 7 ნოემბერს . განვიხილეთ ბურთის მიღება და ბლოკის გაკეთება, დაცვაში მობილიზება და სტრატეგიების შემუშავება.
14 ნოემბრის თემა იყო დგომების და გადაადგილებების შესწავლა და ვარჯიშები
No comments:
Post a Comment