ქიმიის პედაგოგმა ლელა გრძელიშვილმა კოლეგებს წარუდგინა მის მიერ განხორციელებული პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა „პროექტზე დაფუძნებული
სწავლების მეთოდის გამოყენება ქიმიის გაკვეთილის მაგალითზე მე_9 კლასში“. მან დეტალურად განიხილა განხორციელებული
კვლევის მიზნები, ეტაპები შედეგები, მიგნებები და კვლევის ანალიზის
შედეგები, რამაც დააინტერესა ისინი. კვლევის
შედეგებმა დააინტერესა კოლეგები, და უკუკავშირიც იყო დადებითი. აღნიშნეს, რომ იმ რეკომენდაციებს, მიგნებებს ფართოდ გამოიყენებენ.პროექტებით სწავლებას თვითონაც აქტიურად დანერგავენ სწავლის პროცესში, რადგან
ეს დაეხმარებათ საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობით დაინტერესების მოტივაციის ამაღლებაში
, მაღალი სააზროვნო უნარების ჩამოყალიბებაში.
კოლეგებმა მოიწონეს პედაგოგის მიერ განხორციელებული სამუშაო და წარმატება უსურვეს კოლეგას.
No comments:
Post a Comment